miercuri, 10 aprilie 2013

Concurs in Bucataria Irinei


     Pentru ca Bucataria Irinei a trecut de 8000 de fani, pentru ca am primit foarte multe mesaje prin care mi se solicitau informatii despre formele de nuci am hotarat sa organizez un concurs care sa le aibe ca premii.

     Va multumesc tuturor pentru mesajele frumoase pe care mi le trimiteti zilnic si va invit sa va inscrieti la concurs! Puteti castiga unul din cele 3 premii a cate 50 de forme pentru nuci.


cat si nucile de post umplute cu gem si nuci au fost facute cu aceste forme.

     Cum va inscrieti?
Simplu... Spuneti-mi intr-un comentariu la aceasta postare care este reteta preferata de pe blogul meu si daca ati testat-o. Comentariul sa cuprinda pe langa raspuns numele si adresa de email.

Optional puteti sa recomandati concursul si prietenilor, distribuind linkul!



       Regulament:
1. Lasati raspunsul la intrebare impreuna cu datele dumneavoastra (numele si adresa de email) intr-un comentariu la aceasta postare. Nu se inscriu la concurs persoanele care raspund pe Facebook!
2. Concursul se va desfasura intre 10 - 20 aprilie 2013 ora 24.
3. Desemnarea castigatorilor se va face prin tragere la sorti.
4. Castigatorii vor fi anuntati pe blog, in pagina concursului cel tarziu pana pe  22 aprilie 2013.
5. Premiile vor fi expediate doar pe teritoriul Romaniei.
6. Daca in termen de 24 de ore castigatorii nu - mi vor comunica adresele de livrare prin email se va face o noua tragere la sorti.

     Succes!!!
Concurs incheiat! Felicitari tuturor participantilor.
Extragerea este prezentata in filmulet.

Cele 3 castigatoare sunt: Maxim Ancuta (comentariul cu numarul 27), Mihaela Preda (comentariul cu numarul 73) si Nicoleta Badea (comentariul cu numarul 68).

Daca sunt persoane care isi doresc formele de nuci si nu au de unde sa le achizitioneze le rog sa ma contacteze prin intermediul formularului de contact.

107 comentarii:

  1. Buna ziua!Numele meu este Rosca Roxana,iar reteta mea preferata de pe acest blog este tortul amandina cu unt pe care am si incercat-o. A iesit superb.
    Adesa de e-mail : gabryelaroxana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Negresa de post cu gem (simpla, rapida si deeelicioasa)
    Bursuc Mihaela, mihaela_amalya@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. reteta preferata este tortul diplomat,l/am preparat si a iesit delicios,recomand tuturor acest tort divin.Turtureanu Georgiana,email gina.dinu31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Preferata mea este placinta cu branza dulce si stafide pe care am si incercat-o, Alina Barbu, alinanedu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Reteta mea favorita este: Tort cu crema de zahar ars, am incercat-o de nenumarate ori si de fiecare data a iesit perfect!! Eu si familia mea am fost foarte incantati de rezultat!

    Nume: Trifan Andreea Cristina
    Adresa de email: andeutzacristina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,

    In primul rand, imi plac multe retete de pe acets blog, pe multe le-am si incercat, pe altele le stiam, dar parca cele facute de tine sunt mai aspectuoase :)
    O sa incep prin a spune ca mi se par fascinante retetele de post, pentru ca de cele mai multe ori ne panicam cand spunem retete de post, nu prea stim ce sa gatim, si tocmai acestea sunt dintre cele mai delicioase.
    Una dintre cele mai delicioase si rapide retete de la tine, si pe care am si incercat-o este cea cu paste cu ciuperci(farfalle cu ciuperci). Delicioase! Ce sa mai, o nebunie culinara! Le recomand.
    http://irinaririna.blogspot.ro/2013/04/paste-cu-ciuperci-de-post.html
    Nnumai bine si inspiratie multa! :)

    Madalina-Andreea
    bunsidelicios@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. am testat multe si mereu satisfacuta de rezultate,insa preferata(descoperita recent) e prajitura Regina cu Crant!e sanzationala,o explozie de gust si placere!multumesc ptr retetele tale absolut delicioase! BARBU SANDICA SIMONA ,simonastefanache@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  8. EU CHEAR AM INCERCAT MAI MULTE RETETA SARMALUTELE CU CIUPERCI SI AU IESIT FORTE GUSTOASE E PRIMA DATA CAND FAC SARMALUTE DE POST AM INCERCAT FURSECURILE SI SANT FOARTE BUNE INGERASII MEI LEAU TOPIT CAT AI CLIPI SI PRAJITURA ZORI DE ZI CU GEM SI NUCA CIOCOLATA DE CASA NEGRESA DE POST AU IESIT FOARTE GUSTOASE SITI MULTUMESC PENTRU CATI FACI TIMP SI PENTRU NOI

    RăspundețiȘtergere
  9. Retata mea preferata este asta: http://irinaririna.blogspot.ro/2012/05/prajitura-cu-branza-si-mascarpone.html Pentru ca imi plac mult produsele cu mascarpone si am facut de nenumarate ori... simple si rapide...

    Helene Negoescu helene_negoescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Nucile cu gem de post sunt preferatele mele ,le-am testat cu formele unei prietene! Aurora Enache, aiurel0203@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. reteta preferata este negresa de post cu gem este buna si imi place,o recomand tuturor.
    Rotaru Gabriela Tatiana,e-mail gabryela67@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac multe retete de-ale tale insa m-am oprit in mod special la "Ghebe cu usturoi".
    Am incercat-o, dar am adaugat si putina smantana ;) Mi-a plcut foarte, foarte mult!

    Nume: Iordache Patricia-Gabriela
    adresa de e-mail: patriciabadaluta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna! Numele meu este Simona Calinescu, iar bucataria e mai mult decat o pasiune ptr mine, gatesc cu mare placere ptr cei dragi sot, doi copii si bunici, am incercat multe retete de pe blogul tau, dar de departe o bucata de ciocolata de casa ma binedispune, imi schimba ziua indiferent de grijile si problemele aparute...Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. buna eu azi am facut cornulete de post au iesit super.si multe alte retete.multumim ptr retete .gavrila.claudia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,
    Nu pot sa ma decid toate retetele sunt foarte bune,am incercat mucenicii,si prajitura Kinder cu nuca a iesit super.Multe retete le cunosc si eu,dar intotdeauna gasesc ceva nou si aspectul este remarcabil.
    In continuare mult succes si multa inspiratie!
    Knop Jolanda
    joli_knop@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna...azi am dat de acest blog....si dak se i-a in considerare si comentariu meu,o sa las numele...Simion Liliana,lilianafilote2@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac foarte multe retete de-ale tale, dar cel care mi,a atras privirea a fost tort diplomat rapid :P care este foarte delicios
    Nume Grigoriu Ana Maria
    adresa de e-mail anuutza2007@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Reteta preferata este http://irinaririna.blogspot.ro/2011/11/ciabatta-painea-italienilor.html pe care am incercat-o si rasincercat-o de vreo 5 ori pana acum.
    monica Horoiu, monya_oct@yahoo.ca

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua,
    Numele meu este Iacob Emilia ; imi plac mai multe retete pe care le voi incerca una-cate-una , insa varza calita-reteta nemteasca ,mi-a placut foarte mult, tocmai pt. ca nu este asa grasa.Adresa mea de e-mail este urmatoarea : emilia.iacob977@yahoo.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. http://irinaririna.blogspot.com/2012/06/ficatei-in-foietaj.html
    Barcer Mihaela
    badeamihaela07@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. te urmaresc cu mare interes datorita retetelor tale eu sunt mai iscusta in bucatarie , ultima reteta incercata este cea de cornulete de post cu margarina care miau esit super gustoase ,iti multumesc pentru fiecare retat in parte .
    fb : nicoleta ciocoiu
    mail :ciocoiunicoleta70@yahooo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. numele meu eate cristea elena ami place reteta de cornulete si nuci sunt foarte bune adresa mea este cristeadenisa 79@yahoo.com multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. mie imi place tortul cu crema de zahar ars,reteta e diferita de a mea,de aceea am incercato si e zuper zuper :)
    numele meu e Hent Mihaela
    misha291286@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. am citit toate retetele dumneavoastra si am testat citeva ;ciorba radauteana,prajitura cu foi umpkute cu frisca si nuca ,prajitura cafelina,prajitura regina maria...sunt foarte bune si iti multumim pen
    tru ca impartasesti pasiunea pentru bucatarie cu noi. ma numesc luca vica si e-mail alina_medicala@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma numesc Liliana Pricop si am fost foarte fericita cand am descoperit blogul tau pentru ca in comparatie cu altele de acelasi gen are imagini cu fiecare etapa ceea ce este un lucru EXTRAORDINAR.Din retetele invatate de la tine am incercat cornuri in doua culori care au iesit supeeeer si mucenicii moldovenesti,bineinteles deoarece sunt de pe acolo.Pe aceasta cale tin sa si iti multumesc pentru faptul ca ai impartasit si cu altii experienta ta vasta si astept raspuns pe pricop_liliana2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna! Am fost foarte incantata sa iti urmaresc toate retetele pe care o sa le incerc usor, usor insa preferatul meu ramane Tortul cu crema de zahar ars. Urmatoarea incercare din categoria dulce va fi Tortul diplomat rapid care mi-a stimulat papilele gustative numai din imagini.... Numele meu este SANDU ADINA ANDREEA, e-mail: ande3_utza@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna! Am icercat aceasta reteta http://irinaririna.blogspot.ro/2012/10/tort-cu-crema-de-zahar-ars.html si mi-a iesit demential! Am fost apreciata de toti cei care au gustat tortul! Pe aceasta cale vreu sa iti multumesc! Maxim Ancuta , ankuta_maya2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Numele meu este Mancas Alina, e-mail : honey_tadasen@yahoo.com
    Reteta preferata de pe acest blog este prajitura cu branza fara aluat, reteta pe care am si testat-o si pot spune ca este delicioasa! Retetele Dvs. sunt foarte interesante si va urmaresc blogul zilnic!

    RăspundețiȘtergere
  29. prajitura zori de zi. eu am facut o cu gem de visine. e fffff buna. dumitru anca ankutzaa21@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. salut!!numele meu este Irimia Oana e-mail:oana_iulian2006@yahoo.com reteta mea preferata sunt cornetele!!!bine ca oricum toate retele pe care le-am incercat de la tine sunt f delicioase si iti multumesc pentru asta!!!mc

    RăspundețiȘtergere
  31. Bună! Numele meu este Carp Manuela, e-mail: carp_manuela@yahoo.com
    Am încercat multe din rețetele cu care ne încănți în fiecare zi pe facebook. Când intru în pana de idei, iar asta se întămplă destul de des,caut printre rețetele tale și găsesc imediat ceva.Ce imi vine acum în minte este, de exemplu ficățeii cu ciuperci în foietaj,care într-adevăr sunt delicioși si calzi și reci, sau, fursecurile cu gem (cele de post), foarte bune și ele. Zilnic vă urmăresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Am facut " pasca cu branza dulce si aluat fraged", anul trecut de Paste. Mi-a placut cum a iesit, asa ca o voi repeta. In schimb nu am acoperit-o complet cu aluat, am facut doar crucea din mijloc si un contur din aluat pe margine, din motive practice, sa vad cand e coapta branza :) Mi-am amintit de reteta de pasca, zilele trecute cand ma gandeam la meniul pe care o sa-l pregatesc. Cred ca am mai facut si niste prajituri sau briose, pentru ca retetele sunt destul de accesibile ca si complexitate. Nu am timp de retete complicate, cu multe etape, multe straturi de facut si tigai de murdarit. Nucile umplute si cornetele cu crema de vanilie erau preferatele mele in copliarie. Din pacate, formele trebuiau imprumutate din vecini. Mult succes in continuare! Secara Teodora, secret.dora@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  33. buna, ma numesc Merosu Oana email oana.alina2008@gmail.com reteta mea preferata sunt chiar nucile, dovata sunt pozele pe fb. pupici

    RăspundețiȘtergere
  34. Reteta preferata este salamul de biscuiti de post pe care l-am facut chiar astazi si sotul meu a fost foarte incantat de el.
    Numele meu este Diana Ghighilicea, e-mail: dianisita2005@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  35. buna,imi place foarte mult tortul diplomat rapid este rofinat racoritor si,,,ieftin,oricum toate retetele sunt usoare .multumim pt ele.MAIL,batesiu_iustina@yahoo.com.pa.

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna seara,numele meu este Vida Cristina,reteta care mi-a placut foarte mult si am si incercato este cea de Chiftelute la cuptor,sunt super bune si sanatoase..Trandafiri cu branza de vaci sunt superbi si cascavalul de casa...
    email:vida_cristinutza@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna, ma numesc Pavel Loredana, am emailul pavel_loredana91@yahoo.com. Reteta mea preferata, pe care am si incercat-o este orezul cu prune uscate. :)
    Va multumesc pt retetele minunate de pe acest blog, iar pt mn, ca si studenta, deci incepatoare in ale bucatariei, imi sunteti de mare ajutor :D

    RăspundețiȘtergere
  38. buna, sunt Badea Violeta si pentru ca prefer in mare parte o alimentatie vegetariana m-am inspirat de multe ori din retetele tale de post; mi-a placut mult painea integrala cu fulgi de ovaz.email: sidonia_co@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna seara,

    Numele meu este Alina Bragaru. Imi este greu sa ma hotarasc asupra unei retete preferate. Am incercat mai multe preparate, in special dulciuri si toate ies delicioase si exact ca in poze!

    email: cute_alynutzza@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna! Pai, de cand sunt abonata la blogul tau am tot incercat retetele tale, sau le-am imbunatatit pe ale mele. Pasca fara aluat am adaptat-o si pt dieta dukan. Ciocolata de casa de toate felurile am incercat...cea alba cu diferite gusturi ramane preferata. Insa nu ma pot opri la o singura reteta ! Asta ma descalifica? Fie! :) Imi asum riscul: Amalia-Dana Ciobanu email: amaliadana@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  41. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna! Numele meu este Hangan Cornelia Mihaela, email: ella_ella20082000@yahoo.com, am incercat cateva retete de pe blogul tau si vreau sa iti spun ca au fost o reusita! Retele sunt: "Fursecuri umplute de post", "Prajitura din foi umplute cu frisca", "Muffins simple decorate", "Clatite cu branza si smantana la cuptor" si "Lasagna cu pui". Iti multumesc pentru ele si iti doresc succes in continuare, ai un blog super!

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna, uitasem de aceste nuci foarte bune, mancam cand eram copil de la o prietena de a bunicii si erau tare delicioase! Eu am o forma din aceea de fonta pentru ochiul aragazului, nu sunt nuci ci niste fructe de mare dar sincer nu mi-a iesit niciodata reteta. Blogul il urmaresc de ceva vreme, am incercat insa doar doua prajituri si au iesit foarte bune: Regina Maria si Tortul Sah mat in doua culori. De Pasti imi doresc sa incerc Regina Maria cu Crantz, sunt sigura ca este delicioasa. Eu sunt Mihaela Dobre iar adresa de mail este misudobre@yahoo.com. Felicitari pentru tot ce realizati aici!

    RăspundețiȘtergere
  44. reteta de branza topita de casa, placinta cu branza dulce si multe altele voi incerca pentru ca retetele sunt corecte. multumim pentru tot ceea ce faci!
    Onica Mihaela(freemihaela19@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna ,Irina !
    Ma numesc Marasescu Gabriela -,adresa > db12luc@yahoo.com
    Am incercat cateva retete , dar am ramas fani negresei cu gem ,de post , si tortului amandina, pe care l-am facut de mai multe ori in forma de prajitura.
    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna Irina!
    Ma numesc Ivan Janeta e-mail:janeta_200@yahoo.com am incercat tortul de zahar ars si este foarte delicios acum ca suntem in post am facut negresa si cornuletele de post iar o minunatie si vreau sa-ti spun ca toate retetele tale sunt apetisante voi mai incerca si alte retete binenteles.
    Multumim pentru concurs!
    Share: https://www.facebook.com/janeta.janeta.58/posts/586588011360758

    RăspundețiȘtergere
  47. Irina, felicitari pentru concursul acesta frumos! Multe retete imi plac de la tine, esti merue plina de inspiratie. Daca e sa aleg una...atunci ar fi asta:
    http://irinaririna.blogspot.ro/2013/01/prajitura-regina-maria.html
    Delicioasa!!
    nume: Paula Gafitescu
    email: enjoydessert@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna,ma numesc Rodica Moldovan (rodica.moldovan2009@yahoo.com) si preparatul meu preferat este prajitura CAFELINA.
    Caut mereu retete noi si interesante si la tine pe blog mereu gasesc ceva interesant.
    Iti doresc mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna Irina,
    Reteta pe care am incercat-o de pe blogul tau
    si de care s-au indragostit copii si sotul este : Cornuri pufoase cu gem :X! Delicioase !!!!!
    Mare Maria
    email: ika_dada@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna Irina
    Ma numesc Rosu Niculina(niculina62@gmail.com) si sunt o mare fana a ta.Mi-e greu sa aleg un preparat oarecare pentru ca am incercat multe preparate ale tale si toate sunt minunate. Daca tot trebuie ales o reteta voi alege "Tort Kinder felie de lapte", pentru ca le-a placut mult familiei mele. Iti multumesc pe aceasta cale pentru ajutorul zilnic pe care mi-l dai.
    Succes

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna! Numele meu este Badragan Danuta (badragan.danuta.ioana@gmail.com) si-ti urmaresc blogul cu mare drag si interes.

    Dintre atatea retete delicioase, simple, sau complicate, e greu sa aleg una singura, insa daca trebuie sa aleg una, preferata mea este "Prajitura Regina Maria", pe care am testat-o si care este o incantare!

    RăspundețiȘtergere
  52. BUNA ZIUA D.NA IRINA,URMARESC ZILNIC BLOGUL D.TRA, DOVADA CA IN BLOGUL MEU http://shoping-calitategarantata.blogspot.ro/ V_AM TRECUT IN LISTA MEA ,ASTA SA FIU LA CURENT CU NOUTATILE CARE APAR. MULTE RETETE AM INCERCAT ,INSA ,CEA MAI RECENTA ESTE CEA DE CORNULETE DE POST, ASTE PENTRU CA NE PREGATIM PENTRU PASTE TRUPESTE.... ANA MARIA BERECHET MAIL ______________ anamariaberechet@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  53. Incantata de blogul tau , dar si de concursul propus , mai ales ca nu am aceste forme de nuci in dotare ; teribil de incantata si de faptul ca n-ai inclus si Facebook , care pe mine una , MA DISPERA . Marti voiam sa fac ceva dulce si de post (chiar daca eu nu tin) , am intrat aici ptr ca zarisem in urma cu ceva timp SALAMUL DE BISCUITI DE POST pe care-l pastrasem la favorite , asa ca l-am executat si a produs mare multumire familiei mele , chiar daca nu era ,,ceva dulce cu multa crema" .
    Eu sunt Diana B - zkz01@yahoo.com ; multumesc ptr oportunitate .

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna!
    In primul rand felicitari pentru retete, pentru poze si mai ales pentru disponibilitatea de a le ajuta pe amatoarele de preparate delicioase.
    Pentru ca la mine in familie se mananca foaaaaarte multe clatite, trec aici ca si preferinta Clatitele cu branza si smantana la cuptor. As manca non-stop! :)
    Alina Badea - alina.filip@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna, astazi fac : negresa rapida cu gem, fursecuri cu gem de post, sarmalute si parjoale de cartofi(ne pregatim pt ziua de maine-vineri). voi reveni cu aprecierile maine dimineatza :) toate retetele sunt superbe si ma bucur ca am decoperit blog=ul. Pup. (Viorica Ichim- viogreavu@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna Irina,

    Ma numesc Gabriela Dumitrescu si doresc sa iti transmit faptul ca sunt cu adevarat o fana a tuturor retetelor tale. De cand am descoperit site-ul tau, am gatit si am tot gatit, de la mancare pana la deserturi. Sunt foarte incantata sa vad ca ai in concurs aceste forme pentru nuci, pentru ca le-am cautat pe google si am intrebat atata lume de aceste forme, pentru ca vroiam sa fac reteta ta de Nuci de post umplute cu gem si nuci, care mie imi plac foarte mult, dar neavand aceste forme, nu am reusit pana acum sa le fac :(..asa ca, intr-un final, cu parere de rau am renuntat.. Sunt la curent cu toate retetele tale noi, si pentru acest concurs, din toate retetela tale incercate de mine, voi alege doua torturi: "Tort diplomat rapid" si "Tort cu crema de nuci si biscuiti", retete foarte foarte apreciate si bunnnnnneeeeee rau. Draga Irina, pe aceasta cale tin sa iti multumesc inca o data pentru toate retetele postate pana acum. Bafta in continuare iti urez si sper din tot sufletul sa castig aceste forme de nuci pentru a putea face reteta ta de nuci de post umplute cu gem si nuci. Cu siguranta, bunica mea si nepotelul meu, vor fi foarte incantati.
    O zi minunata iti urez!:D

    RăspundețiȘtergere
  57. Salut!

    reteta mea preferata este cea de tiramisu, am si incercat-o si a iesit super.
    nume-Monika Erzsebet
    medveimonika@gmail.com

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna si la cati mai multi fani! Reteta mea preferata este o reteta de fursecuri din copilarie, de incercat dupa tine nu am facut-o, dar poate ca acum este momentul. http://irinaririna.blogspot.de/2013/03/fursecuri-umplute-de-post.html
    Ma numesc Nicoleta Grofova si adresa mea de mail este nicoleta_popa2000@yahoo.com.
    Ramai cu bine, Nico.

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna ziua toata ziua,

    Numele meu este Petru Burac, adresa de email: petruburac@gmail.com.

    Reteta care am incercat-o de 2 ori, si am si mancat-o, este ”Batoane de ciocolata cu lapte praf”. Nu stiu exact de ce nu s-a intarit ciocolata, dar l-a gust era foarte buna. Solutia pentru servire a fost sa fie pusa intre foi de napolitana.

    Deocamdata e preferata mea pentru ca e singura, de pe acest blog, care am preparat-o eu cu mainile mele...:))

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna Irina,
    Felicitari pentru activitatea ta de pana acum si mult succes in continuare !
    Am preparat cozonacul :http://irinaririna.blogspot.ro/2013/04/cozonac-ieftin-cu-nuca.html, este grozav de bun! mi-a placut foarte mult si este de-acum printre retetele mele preferate de cozonac, multumesc !
    Am gasit aici o multime de retete care-mi plac si pe care le voi incerca:)
    Lia Maria Grozi
    maryln116@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna!
    Am incercat mai multe retete de pe blogul tau, in special dulciuri pentru ca ai mei sunt inebuniti daca n-au sa manance "ceva dulce" in fiecare zi, dar preferata copiilor este spre surprinderera mea Chicken Nuggets http://irinaririna.blogspot.ro/2009/03/chicken-nuggets.html, o adevarata bunatate, pe care prefer s-o o prepar eu acasa (cu ingredienta mai sanatoase) decat sa-i las sa se duca la fast food.
    Felicitari pentru blog, aici gasesc niste retete extraordinare si destul de usor de facut :)
    Cismaru Denise
    lady_dyralu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna
    Numele meu este Ierima Daniela si imi place foarte mult Tortul cu nuca si crema de mere, pe care l-am si testat.
    i_dana_m@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  63. buna irina
    te urmaresc de cateva luni decand am dat de tine pe facebook.De atuncia imi salvezi fiecare zi cand raman in pana de idei si nu stiu ce sa gatesc...intru la tine pe pagina si treaba e rezolvata.Am incercat multe retete de ciorbe,carnuri si chiar am facut si un diplomat rapid care mia iesit super bun tinand cont ca afost primul meu desert (am si o poza pe facebook.hahha).sunt plecata din tara si sincer intru cu placere sa incerc retetele tale casai surprind pe cei dragi cu ceva nou;ca la mama acasa;miar face mare placere sa castig acele forme de nuci care imi amintesc de clipele frumoase de acasa din copilaria mea,si sunt si preferatele mele...aicia leam cautat in multeeeeee magazine dar nu leam gasit,asa ca miar veni super bine.
    IRINA iti multumesc ca egzisti si ne dai idei in fiecare zi .MULTUMESC!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. UPSSSSSSS am uitat adresa si numele ,asa ca o luam de la inceput....

      Ștergere
  64. buna irina
    numele meu e ZSUZANNA DAN SI ADRESA MEA DE MAIL E:NELUCARAMELO@YAHOO.ES
    am dat de tine pe facebook acum cateva luni si de atuncia imi salvezi fiecare zi cand raman in pana de idei si nu stiu ce sa gatesc...intru la tine pe pagina si treaba e rezolvata.am facut multe retete de ale tale si miau iesit super bune mai ales diplomatul rapid care a fost un succes de ziua lui tati(am si o poza pe faceboook)as face cu mare placere si nucile fiind una din preferatele mele si amintindumi cu placere de copilaria mea ,dar sunt in afraa tarii si sincer nu am gasit acele forme in niciun magazin asa ca mam lasat batuta dar multumita tie am iarasi sperante.ai o pagina superba si iti multumesc ca imi dai sansa de ai surprinde pe cei dragi cu retete ca la ;mama acasa;.miar face mare placere sa castig una din formele acelea de nuci si tias multumi de fiecare data celeas folosi ...MULTUMESC CA MIAI DAT ACESATA SANSA!

    RăspundețiȘtergere
  65. Profit de ocazie sa-ti spun ca am incercat prajitura Snickers (http://irinaririna.blogspot.ro/2012/12/prajitura-snickers.html) si am fost foarte multulmita! Imi plac multe alte retete de pe blogul tau, nici nu am avut destul timp sa-l rasfoiesc pe tot. Numele meu este Gabriela Naum, email: iuli.gabi87@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  66. Negresa de post cu gem
    Imi place foarte mult si e foarte usor de facut.
    Acum cand am vazut formele de nucu mi-ai facut o pofta de .......nu mai pot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela pentru a primi un numar in concurs te rog sa imi scrii numele si adresa de email. Multumesc.

      Ștergere
  67. Buna, zis si facut, de ieri am anuntat ca voi face negresa, fursecuri, sarmalute de post si parjolute de cartofi. Toate mi-au iesit cum trebuie, inclusiv fursecurile care citisem in comentarii ca la unele doamne nu le-a iesit... In concluzie toate sunt minunate si am sa fac n retete de pe blogul tau:) O zi minunata cu liniste si lumina-n suflet. Viorica Ichim ( viogreavu@yahoo.com )

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna, imi plac clatitele pentru post, mai ales ca acuma suntem inainte de Paste si trebuie sa tine postu ,clatitele sunt bine venite.
    Numele meu este :Mates Maria, e-mail : maria_mates24@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  69. Bun gasit Irina , si azi !
    Tomai am primit de la tine minunata PASCA CU GLAZURA SI STAFIDE , care mi se pare cea mai tare si pe care o voi pune-n aplicare de Paste ; asa cum ai spus si tu ,,cum sa nu mananci asa pasca" .
    Aceeasi Diana B - zkz01@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna, numele meu este Nadasan Daniela Ligia, reteta mea preferata de pe blog este prajitura Kinder cu nuca, o prajitura exceptionala. Adresa de e-mail este dana_lygia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna, ma numesc Nicoleta Badea...am incercat mai multe retete de pe blogul tau, in special deserturile :)... preferata mea e negresa cu cocos. weekend-ul asta vreau sa fac muffins,inca nu m-am hotarat de care, :)
    adresa mea de mail :nicoll.badea@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna,imi plac foarte mult retetele tale,pe unele le-am incercat,dar cum sunt o mare fana a ciocolatei (in special iubesc prajiturile cu multa cacao),raman la "ciocolata de casa cu margarina",care a iesit super!Sunt Nicoleta Rotariu,din Suceava,e-mail=nycol.8dec@yahoo.com.La cat mai multe retete!

    RăspundețiȘtergere
  73. Am pregatit Negresa de post cu gem. Am descoperit recent adresa ta si o sa mai incerc retete.Eu sunt MIHAELA BRINARU si am adresa marinescugolesti@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna Irina,eu sunt Jeni.
    Am incercat sa postez o fotografie in loc de raspuns, dar nu se poate sau nu stiu eu. Pacat. Eram eu cu o farfurie plina de "ciocolata de casa in doua culori" cu napolitane. Nu am facut-o atat de inalta ca a ta, dar e ok. Sotul si fiul meu, cand fac prajituri,ciocolata,bunatati, apreciaza ca este "a la Jeni". De data aceasta le-am precizat ca este "a la Irina". Am facut-o deja de mai multe ori si daca am respectat intocmai reteta a iesit de consistenta buna. Multumesc.
    Am gatit si carne impletita si e excelenta, dar a trecut sezonul porcului:))
    Novac Eugenia,Tg.Mures, jeje_ro2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti sunt pe plac. Daca vrei sa imi trimiti fotografia poti pe retete @ bucatariairinei.ro

      Ștergere
  75. Am incercat aceasta reteta http://irinaririna.blogspot.ro/2011/10/placinta-cu-branza.html pentru ca o stiam, dar fara smantana.
    Nume: Gavriloi Adina-Mirabela
    Mail: Gavriloiadina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  76. Reteta preferata: " Clatite cu branza si smantana la cuptor ", pe care am de gand sa o incerc dupa ce se incheie Postul.
    nume: Mihaela Preda
    email: inger_fara_harpa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna ,
    Numele meu este Carmen, e-mail : carmenchrl@yahoo.com.
    Recent am facut prajitura Zori de zi de post ,luna trecuta am facut prajitura Albinita . Retetele Dvs. sunt foarte interesante si va urmaresc blogul zilnic!

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna Irina,
    Sa stii ca-mi face cu ochiul Prajitura cehoslovaca... crema arata intr-un fel... intr-un fel in care nu o sa rezist mult pana sa o incerc si eu :P
    Felicitari pentru blog, ai foarte multe retete bune!
    Alexandra Butnari - gustolandia.ro@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna,numele meu este Patrascu Doina si as vrea sa va multumesc in primul rand pentru trucurile si sfaturile culinare(mereu pun carnea de pui la marinat in iaurt).
    Reteta preferata: Cornuletele de post
    http://irinaririna.blogspot.ro/2013/04/cornulete-de-post-cu-margarina.html
    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  80. No, tu Irinuca, forme de cornete faci si din hartie,da, de nuci, cum ,fras le mai fac?Nu-i asa ca trebuie sa ma inscriu si sa-i dau cu subsemnatul? Eu subsemnata RV , am incercat multe de pe site Irinei, dar m-a satisfacut cel mai mult CORNETELE, ptc ea a fost cu reteta, iar eu cu reteta+cornete confectionate manual. RV rvalerica 1203@gmail,com BAFTA TUTUROR CONCURENTILOR !!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  81. Mie îmi plac Nucile umplute cu crema de nuci. Nu le-am probat, ca n-am forme. Poate le cîstig :P , sau îmi spui de unde le pot cumpara/comanda online. Merci.
    maya.esprit@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  82. reteta mea preferata de pe blog este negresa de post cu gem.
    enea magda
    enea_magda@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna! Ma numesc Bulearca Madalina Mariana si trebuie sa mentionez ca reteta ta de tort diplomat este absolut fantastica! adresa de e-mail: mada_bulearca@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  84. Pana acum am tetat de pe blog doar prajitura de post cu cola si nes si mi-a placut maxim , cu siguranta o sa mai incerc si altele :*
    Gabriela Moraru
    made_by_Gabi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  85. Bună Irina!
    Felicitări pentru blog!
    După ce mi-a zis mama aseară să mă gândesc ce prajituri facem de Paşti am început să caut pe internet şi am descoperit munca ta. După ce am văzut aproape toate reţetele postate am rămas la Prajitura cu nucă de cocos pe care sigur o voi face de Paşti pe lângă altele găsite aici(sper că şi cea de nuci dacă voi avea formele, că bine mai arată). Am încercat în dimineaţa asta Salata de ardei copţi de post, că tot aveam ardei pe care nu ştiam cum să-i gătesc mai diferit şi combinaţia e minunată.
    Mult succes!
    Oana Elena- comenzi.handmade@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  86. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  87. Ultima reteta testata a fost clatitele de post, dupa ele am suferit si mi-am facut pofta.

    Numele meu este Corbeanu Veronica-Marcela, iar adresa de email este aurel.corbeanu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  88. Buna Irina...:)...puiul pe sticla la cuptor mi-a iesit delicios!!! LCD - laurad@eed.usv.ro

    RăspundețiȘtergere
  89. buna irina
    prajitura care mi-a atras atentia este "Prajitura de post cu cola si ness" , bineinteles ca sunt si altele mult mai multe care le voi incerca negresit
    Nica Ramona-Artemiza
    artemis_nra@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna ziua!
    Toate retele sunt execelente,felicitari! am incercat rulada de carne,cascavalul de casa,prajitura Kinder,pasca poloneza toate au iesit super.
    Mult succes in continuare
    Jolanda- joli-k@freemail.hu

    RăspundețiȘtergere
  91. Saleuri cu branza de vaci (o nebunie, s-au termint in aceeasi zi, am comanda pentru saptamana asta) si tort diplomt rapid (usor de facut, racoros si foarte gustos).
    Andrei Livia, OLIVIA_1976@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  92. salut, te urmaresc de ceva vreme si vreau sa iti spun ca imi place tare mult ce si cum gatesti. ai multe retete interesante si bune, dar ceea pe care am incercat-o eu e cannelloni cu branza si marar, super buna. Sper sa ne mai incanti privirile si simturile pe mai departe. Succes in continuare. Irina Budiu pisoias_21@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna ziua,
    Chiftelele de soia, de post sunt foarte delicioase mai ales ca le-am facut cu usturoi verde. Am mai experimentat si muffins de post iar pe viitor le voi prepara si pe celelalte.
    Mi-as dori aceste forme, imi aduc aminte de anii copilariei.
    Felicitari pentru blog si pentru tot ce postezi pe facebook.
    Nicolina Jurjescu
    nicolina_jurjescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  94. Salut,acum in perioada postului sunt foarte interesata de retetele de post. Dar si restul imi fac cu ochiul. Clatitele de post sunt pe gustul meu. Pt familie zilele acestea ma pregatesc pt branzica de casa. Numele meu este Gyorgy Mihaela (e-mail: flo_mihaela@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  95. Ar fi trebuit sa ne intrebi ... ce retete v-au tentat sa le incercati ? )) si ti-as fi raspuns ... MAI TOATE,,, , dar din pacate nu am incercat decat doua, painea cu cartofi si painicile (chiflele) cu lapte ... , painicile au avut foarte mare succes ... Multumim pt idei, pt retete ... si mult spor in continuare !!! Mariana Grumazescu

    RăspundețiȘtergere
  96. Buna seara,
    Si eu am aceasta pasiune, gatitul, si daca as avea timp cred ca as incerca toate retetele de aici deoarece toate par delicioase..unele chiar le-am incercat si au fost foarte bune..deoarece este post, ma uit mai mult dupa retetele de post iar ultima incercata a fost: prajitura de post cu cola si ness..delicioasa a fost :)
    Multumim pentru idei si succes in continuare!

    Iacob Codruta
    e-mail : icoditza05@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  97. buna,imi plac mai multe retete de pe blog,pana acum am incercat cornuletele cu untura ,pe care le-am facut de craciun,muffins cu banane si prajitura kinder,urmeaza si altele.......toate mi-au iesit superr si sunt foarte bune si usor de pregatit......multumesc ptr retete si mult succes pe mai departe! Moldovan Anca e-mail : ancacocuta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  98. Un mare like ii dau tortului cu crema de zahar ars, desi cred ca mai sunt si altele la fel de delicioase! Cred ca acesta este preferatul meu, nu l-am facut inca dar o sa incerc reteta ta!
    Cristina Toth office@divainbucatarie.ro

    RăspundețiȘtergere
  99. BUNA SEARA! EU MA NUMESC RADU VIOLETA . IMI PLAC MULT RETETELE TALE AM INCERCAT MAI MULTE ,DINTRE CARE MI-A PLACUT STRUDELUL CU MERE SI STAFIDE.E-MAIL-UL MEU ESTE:radu_violeta_77@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna,sunt chiar interesata de retetele tale si chiar o sa incerc tortul cu mere intregi pt ca pare destul de delicios...
    Predica Manuela
    E-mail:predicamanuela@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  101. Buna ziua.Numele meu este Petruta Aura Cristina.Imi plac foarte multe retetele tale...sunt delicioase si de multe ori au venit chiar la momentul potrivit.Eu am incercat mai multe retete dinre cele postate de tine cum ar fi : Ciocolata in 2 culori cu foi de napolitana si dulceata de afine,mi s-a parut f aspectuoasa, am facut de asemenea pizza casei pentru ca trebuie sa admit ca ador pizza...nu ma satur niciodata .Deserturile le incerc cel mai des pentru ca ador prajiturile si cu cat arata mai bine in pozele tale ma tenteaza mai mult. Mailul meu este: aurash_aurash@yahoo.com.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  102. Buna seara!

    Numele meu este Emilia Dumitru. Eu am preparat bomboanele Raffaello si au avut un gust foarte bun.
    Adresa de e-mail: galateya94@gmail.com

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  103. as dori si eu un set de forme pt nuci ,cit costa?

    RăspundețiȘtergere
  104. Buna ziua!

    Sunteti buna sa-mi spuneti de unde ati cumparat formele pentru nuci?
    Mi-ar placea tare mult sa am si eu un set. Cu multumiri, Loredana

    RăspundețiȘtergere

Daca va place sau nu reteta va rog sa imi spuneti printr-un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Bucataria Irinei..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena