luni, 19 decembrie 2011

Mousse din somon afumat

O reteta delicioasa atat pentru adulti cat si pentru copii.... Mai ales daca o decorati cum am facut eu cu masline si ardei rosu....

Ingrediente:
  • 175 g file somon
  • 50 g branza topita
  • 150 ml smantana
  • o lingura suc de lamaie
  • o lingura coaja rasa de lamaie
  • boia
  • optional pentru decorat masline si 1/2 ardei rosu
Mod  de preparare:
Se pune somonul intr-un blender pana se faramiteaza.
Se scoate intr-un bol si se adauga branza, smantana, sucul si coaja rasa de lamaie si se amesteca bine. Se asezoneaza mousseul de somon dupa gust cu boia.
Se serveste pe paine prajita sau pe castraveti....
Rapid si de efect.....

2 comentarii:

  1. am descoperit blogul sapt. aceasta si am incercat mousse de somon si pui cu susan - ambele au iesit delicioase. mersi frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere si sarbatori fericite! Poate te semnezi data viitoare. Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place sau nu reteta va rog sa imi spuneti printr-un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Bucataria Irinei..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena